onsdag 23. juni 2010

Ananaspute



For noen uker siden skulle vi på en lengre kjøretur, og uten håndarbeid i hendene blir jeg fort rastløs i bil... Bladde fort igjennom permen med mønsterutklipp fra blad, og bestemte meg for et hekleprosjekt fra Familien 19/99. Jeg er veldig glad i ananasmønsteret, og har bl.a en brikke etter oldemor som jeg er glad i. Nå har jeg heklet framstykket til et putetrekk i dette mønsteret. Skal sy på stoff som bakstykke. Er vel tvilsomt at det blir gjort før vi flytter, så jeg må bare legge det i en eske der jeg finner det igjen...

I needed a craft for a drive some weeks ago, and I found this pineapple crochet pattern in one of my folders. I'm planning to attach fabric on the back of it, making it a cushion cover for my new living room when we have moved!

1 kommentar:

Fargevandring sa...

Hei. For ei nydelig ananaspute. Du lager veldig mye fint.
Jeg vet du er opptatt med flytting men når du får tid en gang, kan jeg få den oppskrifta på Hermine-lua? Eldstejenta mi vil gjerne ha ei sånn lue.
Hilsen kollega av din mor:-)