torsdag 16. november 2017

Hekla stjerner

Innimellom andre prosjekter for noen uker siden, heklet jeg noen stjerner. Mønsteret har jeg lagt ut i et tidligere innlegg :-)

 Synes disse er fine og dekorative :-)

Når jeg har stivet heklede arbeider tidligere, har jeg brukt ulike stivelser; sukkeroppløsning, utvannet tapetlim, decoupagelim og skummet melk (!). Denne gangen tok jeg noe annet jeg hadde for hånden, og det er nok det letteste jeg noen gang har brukt; lim til puslespill! Den har nemlig en praktisk skumpute i tuppen, som man bare presser ned på områdene som skal limes. Funket kjempebra!!

These crocheted stars were born inbetween other projects. Previously, I've stiffened my crocheted works with different ingredients, but this time I took what was closest and easiest, and endet up with puzzle conserver. Worked like magic!

Ingen kommentarer: